aussies2017.reismee.nl

Agnes Water

Sorry thuisblijvers dat jullie al even niets van ons gehoord hebben maar de WiFi laat ons soms erg in de steek. Dus hierbij nu wat verhalen alleen de foto's komen later die zijn helemaal lastig te uploaden.

Zaterdag 9 september
Half 10 vertrokken vanuit Hervey Bay richting Town 1770. Prachtige rit door mooi gebied en iedereen was goed aan het opletten of we Kangaroos zagen. Helaas hebben onderweg alleen een paar aangereden Kangaroos gezien. Na heel wat kilometers ( 270 km) en paar locaties aangedaan te hebben, want weer waren we op kampeerplekken niet welkom ivm geen ruimte. Alleen een hippie kampeerplek had ruimte maar daar zou je al high worden van alleen maar paar keer ademhalen. Nu zijn we neergestreken in Agnes water en wat hebben we gezien .......... Levende KANGAROES zelf op ons kampeerterrein. Op ons terrein was een kangaroo met een baby in zijn buik..... oh zo schattig ! En dan is er weer dag om.

Zondag 10 september

Maurice en Jacky waren al vroeg uit de veren om oa Kangaroos te spotten. En hun vroege opstaan werd dik beloond. Jacky heeft zelfs een grote man Kangaroo gezien met hele grote .......
Vanavond gaan we lekker bbq. Want op iedere camping , maar ook langs de weg, staan bbq die je kan gebruiken. s'middags zijn we nog even het bos ingedoken....helaas zonder resultaat want we hebben weinig leven gezien, alleen de muggen hebben Zilla en Martin lekker te pakken gehad.

S'avonds met al onze proviand naar de bbq plek. Jacky was die avond onze chef-kok en heeft voor ons heerlijk ge-bbq. Ook wat Australiërs kwamen erbij om te koken dus de vragen gingen over en weer, vooral over wat wij nou eten in Holland. En hoe leg je nou uit peen en uien met suddervlees.....oftewel stampot.
Ondertussen was er door de camping eigenaar een kampvuur gemaakt en onder het genot van een drankje, met onze nieuwe vrienden, hebben daar uiteraard nog even bijgestaan. Was trouwens wel even lekker warm, want het koelt s'avonds erg af.

Groetjes de Aussies

Hetty

Wat beleven jullie mooie dingen daar. Hele leuke verhalen!!

Nel

Ja Hetty het is zo prachtig het is bijna niet te bevatten wat je allemaal ziet . Het is zo een belevenis , een geweldig avontuur !

Suus en Frank

Wat leuk allemaal zeg, maar wat had die grote Kangaroo?