aussies2017.reismee.nl

Lady Elliot Island

Vrijdag 8 september

Vandaag vroeg op, 06.00 uur ging de wekker. Want om 07.00 uur vertrokken naar Hervey Bay Airport. We gaan vandaag met 12 persoonsvliegtuig naar Lady Ellliot Island. Vlucht duurde 40 minuten en onze copiloot was maurice!! We hebben daar een glasbodem boottrip gemaakt en hebben gesnorkeld. Allemaal in "charmante en afkledende" wetsuit pak want er was koraal in het water waar je je aan open kan halen. Jacky heeft dat gemerkt met haar knie!! En ook voor de koude wind was een wetsuit wel lekker. En wat hebben we mooie vissen gezien tijdens het snorkelen en op de film gezet met onze action camera's. Zoals papegaaivissen, zebravissen, fel gekleurde gele visjes, zwartpuntrifhaai , schildpadden , trompetvissen. En tijdens de glasbodem boottrip oa. ook een mantarog gezien. Einde van de middag vertrokken met het kleine vliegtuigje terug naar onze campers. Dit was voor ons weer een super ervaring.

Vakantie groetjes van ons!!

Ad en Joyce

Supergaaf zeg! En heel spannend ook, vooral die haai ? Echt hartstikke leuk wat jullie allemaal doen en leuk om met jullie 'mee te reizen' geniet er lekker van ?

Dave en Bianca

Hoi allemaal, wat een ervaring en wat mooi. We zien het helemaal voor ons, genietse allemaal,
Gr van ons

Fabian en Ingrid

Wouw wat gaaf
We zijn benieuwd naar de foto's en de rest van jullie supertrip

Suus en Frank

Nou dat kunnen wij ons helemaal voorstellen, wat fantastisch allemaal, super.

Wouter

Heerlijk die onderwaterwereld. Fantastisch hoor, kom weer helemaal in Australische sferen.

Jan en Judith

Prachtige trip, lijkt mij en dit is pas het begin van jullie reis. Geniet maar lekker verder!

loek en marianne

Nu in het echt zien is toch heel wat anders dan op de tv. Het lijkt me fantastisch.
Moeten er aan wennen, dat jullie zo'n 10 uur voor lopen op ons. Op het moment dat wij een slaapmutsje nemen zitten jullie weer aan de thee of koffie. Vooruit kijkend wat jullie vandaag weer gaan doen.

Jasper

Wow, hallo familie Darwin....:)
Jullie hebben al veel mooie vissen mogen zien aan het begin van de road trip! Gaaf! Enjoy. Ps wat een mega campers, relaxed!

Diederik, Stephanie en kids

Kids helemaal blij met de foto's van de kangaroes! Zij en wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's van die gevaarlijke haai. Die kwam zeker op de open knie van Jackie af.

Hetty

Prachtig lijkt me wat jullie hebben gezien!

de steinmetzjes

Wauw wat hebben jullie al een grave dingen gedaan en gezien zeg.Onwijs leuk om dit met jullie te mogen delen ''Ik ben erg benieuwd naar jullie volgende ervaring echt wat een avontuur dit zeg [stiekum beetje jaloers hoor ....]maar gun het jullie zoooo !!!!!Lieverds mooie tyd met elkaar en geniet van alle mooie dinge wat komen gaat ...Liefs.....

Yda en familie

Wauw wat een belevenissen lieve mensen!!Al die dieren in het echt zien,lijkt mij geweldig!
Hebben jullie al koalabeertjes gezien???Lekkere temperaturen zo te lezen! En leuk om vaak te BBQen.
Heeeeeel veel plezier nog,dikke kussen van ons!! Hier gaat alles goed met de diertjes.Xxxx