aussies2017.reismee.nl

Begin van camperavontuur

Woensdag 6 september

Vandaag was de grote dag..... de ???campers ophalen. We hadden geboekt 2 x een 4 persoons camper en 1 x een 6 persoons camper. En wat schets onze verbazing we hebben 3 x een 6 persoons camper. Wauw wat een bakbeesten. Later blijkt dat we ook niet op iedere camping welkom met deze 3 grote jongens.

Uiteraard heeft Martin ervoor gezorgd dat we onderweg goed met elkaar konden communiceren namelijk via portofoons . Je begrijpt het al we lagen in een deuk. Door elkaar praten, zo er in praten dat je er geen bal van verstaat, en vaak onzin talk. Maar toch ook verdomd handig toen we in Noosa op zoek waren naar een camping waar we onze eerste nacht konden doorbrengen.

We kwamen 2 x aanrijden op een camping en nog voordat we allemaal konden uitstappen werd al geroepen... OH NO, no no no no to big. Maar 3 x is scheepsrecht. Tja en dan alles aansluiten in het donker?, want de dag is omgevlogen! Maar uiteindelijk hadden we elektrische tijd, water en we kunnen naar het toilet. En Nel dacht als ze naar het toilet ging "wat zit je toch raar, zo krap waar laat je je benen. Ik zit met mijn knieën zowat in de muur". Wat zij toen nog niet wist dat je de wc moet draaien????.

Nadat we allemaal onze campers hadden ingericht hebben we helaas wel binnen , omdat het echt al heel fris was, nog even een drankje gedaan en toen hebben we allemaal ons bedje opgezocht.

Donderdag 7 september

Vanmorgen onze 1e ontbijt in Australische buitenlucht. Voor onze campers hebben we oa. Een gekookt eitje ala Nellie gegeten. Daarna alles weer losgekoppeld en konden we gaan touren met de campers. Op naar onze volgende overnachtingsplek. Dit keer meteen raak en staan we weer met de 3 campers bij elkaar met elk een eigen gebouwtje erbij met toilet en douche. Super luxe dus. Hoeft Mariska niet met haar toiletrol onder haar arm naar toiletruimte te lopen ?.

Xxx van ons

Ad

Erg leuk. Jullie hebben het mooi voor elkaar. Heerlijk, geniet ervan.

Joyce

Haha, wat een lol allemaal. Zijn er ook foto's van Nel opgevouwen op t toilet ??? of geluidsopnamen van de walkietalkie gesprekken? Echt heel leuk om mee te lezen met jullie, wat een avontuur. Op naar t volgende verhaal, have fun! ?

Sarine

Ja Mariska... beter niet met je wc rol onder je arm op weg... voor je het weet ben je de weg kwijt...??

Dave en Bianca

Wat een verhaal weer vandaag, we vinden het zo leuk jullie te volgen op deze reis. Heel veel plezier, dikke kus aan iedereen. Van alle Knuppeltjes?. Ps in Mallorca nu regen en stevige onweer.

Diederik, Stephanie en kids

Heerlijk, geen foto's nodig. Zie het helemaal voor me. Wat een lol.
Knuffels van ons aan de andere kant van de aardbol.

Elly en Cas

het klinkt allemaal heel leuk en gezellie. en die Nel toch op de wc....had ik indd. ook wel willen zien. nou daar zullen we haar nog regelmatig aan herinneren als ze thuis naar het toilet gaat. Nel deze wc niet omdraaien hoor anders plas je in de wastafel whahahaha :)
En Mariska geniet vd momenten van luxe wc`s altijd fijn.
dikke knuff allemaal van ons saampjes

Paul en Nel

Wat een geinig verhaal! Dat met die portofoon is zeker lachen, kunnen we ons helemaal voorstellen! Oh, oh, Nel en een wc, nou dat probleem heeft deze Nel ook, ik zou ook eerst krap zitten en dan is Nel een heel stuk slanker dan ik. Wat geweldig zeg, drie grote campers! Verbruiken ze niet veel brandstof? Hoe lagen de bedden? We zijn erg benieuwd naar de foto's! Groeten en veel plezier met z'n allen!

Suus en Frank

Wat geweldig dat jullie allemaal zo'n lekkere ruime camper hebben, oh oh soms is ie te die Martin maar nu dan wel erg makkelijk die portofoons hahahah, oh en handig Nel zo'n draai toilet kan je alles goed zien, have fun allemaal doe voorzichtig en groetjes van ons

yda

Wat een lol zeg!!Nel,jammer geen foto van jou op toilet!En wat betreft die portofoons,ik kan mij voorstellen dat dit hilarisch was.Veel plezier en gaan met die grote jongens van campers!!
Dikke kus van ons Xxx

Joke

Hopelijk betaal je achteraf niet meer!!! Geniet er van!!!!

Gerda

Wat leuk allemaal een grote camper ! Haha die w.c zie het helemaal voor me !

Elsa & Marco

Wat een avontuur! Elk voordeel heeft zijn nadeel ?. Heel veel plezier. Dikke kus van ons 4-en

Paul en Nel

Wat een mooie campers! Het verhaal is ook spannend hoor met het vliegtuigje en het snorkelen! Kunnen ons voorstellen hoe mooi dat geweest is. Hebben jullie ook al foto's van dat onderwater avontuur? We wachten met spanning af! Heel veel plezier daar en geniet van het mooie weer want het is hier herfst en nat en koud! Groetjes!