aussies2017.reismee.nl

Brisbane

Hallo allemaal,

We zitten Down Under !! De vlucht viel  reuze mee. Wel een uur vertraging in Dubai maar dat maakte op de totale reistijd van 24 uur geen fluit uit. Onze piloot heeft dit uiteindelijk ingehaald tot maar 20 minuten.

Bij de douane van Brisbane werden we achter elkaar op een speciale groene lijn gezet en werden we  allemaal besnuffeld door een drugshond. Hij ging bijna zitten bij Martin......… . De hele controle duurde bij elkaar 1,5 uur voordat we eindelijk buiten stonden. Maar ach we hebben de tijd we hebben vakantie ? .

Vandaag hebben we verder rustig aan gedaan, alleen even de winkels in het centrum van Brisbane bekeken.

En dan gaat morgen ons camper avontuur de beginnen !

Dikke hug van ons?

Joyce

Hahaha, waarom gaat die hond nou weer bijna bij Martin zitten? Zag je d'r een beetje gedrogeerd uit na die lange vlucht of stonk je? ??? fijn dat de hele reis eigenlijk zo goed is verlopen. Lekker relaxen vandaag en vanaf morgen echt op avontuur. Heel spannend! Have fun met zn zessen! ?

Jacky Vanderkroft

Ik denk beide haha

Paul en Nel

Leuk hoor om zo het een en ander alvast te volgen. Maar eh.... had Martin soms zo'n mediwiet flesje bij hem, ha, ha! Dat durf ik zelfs niet mee naar Spanje te nemen! Groetjes vanaf een winderig Texel!

Jacky Vanderkroft

Nel en paul , we zullen Martin eens goed onder de loep nemen wie weet wat we vinden .........

Fabian en Ingrid

Nou ff spannend voor Martin
Voor morgen alvast een fijne autorit

Dieren Oppasser

Ik heb jullie reismee blog gevonden,..... Beniuwd naar al het moois wat ik ga zien van jullie prachtige reis.
GENIETEN !!!!

Suus en Frank

Oh, oh het verbaasd mij niets ik word er ook uitgepikt voor drugs, hahah zo moeder zo zoon.
Veel plezier morgen en daarna ook natuurlijk.

Gerda

Misschien een nieuw luchtje gebruiken

Loek en Marianne

Je schrikt je toch de pokken van zo'n hond. Toch geen aai over z'n bol gegeven toch?
In Brisbane of aan de buitenkant is, als het er nog is, een Kangeroo park. Kun je doorheen wandelen.
Neem onderweg de borden van overhoppende kangeroo"s serieus.
Heel veel plezier en geniet met volle teugen

Dorien

Nou op naar het avontuur dus .

Hetty

Ben benieuwd naar jullie campers!

Diederik, Stephanie, Isabelle en Elias

Ha,ha, die Martin. Dat was even zweten. Was hij toch bijna in de uitzending van boarder control gekomen. Morgen lekker op avontuur, goede reis, drive safely en links. Jullie nachtje is bijna om, dus bijna on tour.
Dikke kus????