aussies2017.reismee.nl

Rockhampton

Hi halloo,

Maandag 11 september

Jaja ook in de vakantie gaat de wekker want vandaag willen we om 7.00 uur gaan rijden. En het plan is richting Yeppoon. Ook nu was de rit weer prachtig en heel langzaam rijden we richting het tropisch regenwoud. Nu staan we op een camping in Rockhampton in een National Park.

Na het eten zijn we nog een nachtwandeling gaan maken door de bush. Dus nachtlampjes op het hoofd, zaklampen in de hand en onze Mart voorop voorzien van slangentang.

Dinsdag de 12de hebben we nog een mooie wandeling gemaakt door Mt Etna Caves National Park. Omdat het al zo lang niet heeft geregend staan veel beddingen van riviertjes droog waardoor we helaas ook weinig beestjes ( kikkers) spotten. En verder hebben we lekker niets gedaan. Gewoon even lekker een boekje lezen of genieten van de zon of ff een tukkie doen. Want het is best vermoeiend al die km afleggen.

Toedelsss xxx

Paul en Nel

Fijn om weer wat te horen. Wat een spannende verhalen allemaal. We zouden er wel bij willen zijn. Zo te horen hebben jullie het erg leuk daar en die kangaroos zien is natuurlijk helemaal geweldig! We wachten vol spanning op de foto's! Nou, nog lekker een hele tijd te gaan! Veel plezier en weer goede reis! Groeten vanaf een zeer nat Texel en met een zeer stormachtig weekend achter de rug met windkracht 10! Doei!!!!!!

Ad en Joyce en laura

Hey Aussies,

Hier de Spanjaarden ? Wat een heerlijke verhalen, jullie bleven echt super veel. Echt heel erg leuk om te lezen en op Facebook hebben we wat foto's gezien oa van de slang, echt gaaf!

Succes verder met het zoeken naar kikkers, het gaat jullie lukken! Have fun ?

Monica

Ik wil ook!
Wat een hoop te beleven....iedere dag is een nieuw avontuur zo te lezen...
Leuk om weer wat van jullie te lezen. Dacht toevallig net vandaag ze zullen toch geen pech hebben ofzo. Maar logisch...zonder WiFi geen berichtjes.
Groetjes vanuit Voorburg waar vandaag eindelijk weer een zonnetje schijntxx

Nel

Dank voor jullie reacties ook heel leuk jullie berichtjes te lezen voor ons sterkte met het slechte weer nel en Paul maar komt voor jullie ook dichterbij. , en Monica een aanrader hoor om dit te doen geweldig, ad en Joyce jullie ook nog heel veel plezier ?

HILDE

Wat geweldig om te lezen wat jullie allemaal zien en beleven!
Ik vind het heel leuk om zo een klein beetje met jullie mee te reizen.
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van de reis en heeeeeel veeeeel plezier!!

Nel

Dank je Hilde het is zo belevenis echt geweldig , foto's komen nog de wifi is te vaak te zwak om de foto's er op te krijgen maar we blijven proberen , veel schilderplezier Dinsdag . Lieve groetjes van ons !

Suus en Frank

Heerlijk om even niets te doen daarvoor heb je vakantie, en ja de beestjes komen echt nog wel maar de slang was super, veel liefs van ons